fbpx
Valikko Sulje

TOIMITUSEHDOT

Verkkokaupan tuotteita myy Puhtipussi, y-tunnus 2861464-5. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella. Mikäli haluat tilata tuotteitamme ulkomaille otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Valitettavasti emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

TILAAMINEN

Kaikki tilaukset tehdään verkkokaupan välityksellä osoitteesta puhtipussi.fi. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin ja tietosuojaselosteen ehtoihin.

MAKSAMINEN

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

MAKSUTAVAT

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot:
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

TOIMITUSTAVAT JA TOIMITUSKULUT

Postitamme tilauksia jokaisena arkipäivänä. Toimituskulut eri vaihtoehdoille on esitetty kohdassa Toimitusvaihtoehdot. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Yli 50 euron tilaukset toimitamme ilman postikuluja. Toimitamme tilaukset ensisijaisesti Postin tai Matkahuollon pakettina, jota voit seurata lähetystunnuksella, jonka saat tilausvahvistuksen mukana.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Toimitusaika asiakkaalle on keskimäärin 1-4 arkipäivää tilauksesta. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan tuotekohtaisesti sivuillamme. Pidätämme kuitenkin oikeuden varaston loppuunmyyntiin/saldovirheisiin, kiireisiin sesonkikausiin sekä meistä riippumattomiin tekijöihin (ml. luonnonilmiöt ja lakot), jotka voivat pidentää luvattuja toimitusaikoja. Toimitusaikamme ovat viitteelliset. Mikäli tilattu tuotte myöhästyy tai on tilapäisesti loppu, pyrimme ilmoittamaan siitä asiakkaalle. Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilaukseesi tai toimitusaikaan, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimitusvaihtoehdot:

POSTI
Postipaketti  4,90 eur
Toimitus valittuun noutopisteesen, pakettiautomaattiin (Smartpost) tai toimipisteeseen. Yli 50 euron tilaukset toimitamme ilman postikuluja.

MATKAHUOLTO
Lähellä-paketti  4,90 eur
Toimitus Matkahuollon asemalle, asiamiespisteeseen tai myymäläpakettipisteeseen ympäri Suomen (yht. 1250 noutopistettä).
Yli 50 euron tilaukset toimitamme ilman postikuluja.

PALAUTUSEHDOT JA TILAUKSEN PERUUTTAMINEN

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, voit palauttaa sen Kuluttajansuojalain 6 luvun 14 §:n mukaan 14 vuorokauden kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautus on maksuton.

Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti: Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi kosmetiikka-, intiimi-, suuhygieniatuotteet, kuume- ja verenpainemittarit sekä juomapullot. Elintarvikkeiden ja lisäravinteiden osalta palautusoikeutta ei ole tuotteen avaamisen jälkeen.

Palautusoikeus ei koske nopeasti pilaantuvia tai vanhentuvia tuotteita. Näitä ovat muun muassa tuotteet, jotka myymme alennuksella parasta ennen päiväyksen lähestyessä.

Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton ja myyntikuntoinen. Kosmetiikka-, hygienia- ja intiimituotteiden sekä elintarvikkeiden ja lisäravinteiden tulee olla avaamattomia ja sinetillisten tuotteiden sinettien ehjiä. Jos edelle mainitut ehdot eivät täyty, emme voi hyväksyä palautusta. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta. Vahingoittunutta tuotetta ei oteta vastaan palautuksena, ellei tuote ole vaurioitunut todennettavasti ensimmäisen toimituksen aikana.

Asiakkaalla ei ole oikeutta ottaa tuotetta käyttöön tutustuessaan siihen ennen tuotteen palautusta. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, Puhtipussilla on oikeus periä 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta sekä lisäksi palautuskulut.

Jos haluat palauttaa tuotteen, ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla info@puhtipussi.fi. Asiakaspalvelustamme saat palautusohjeet. Tuote tulee palauttaa välittömästi tilauksen peruuttamisen jälkeen.

Palautettavat tuotteet tulee viedä alkuperäisestä toimitustavasta riippuen joko Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Palautus tehdään aina samalle kortille/tilille kuin mistä tuote on maksettu. Palautusta ei voi lähettää postiennakolla.

Palautuksessa kestää keskimäärin n. 1-3 viikkoa. Saat ilmoituksen sähköpostitse kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, pyydämme teitä olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Jos palautat tuotteen, muista ottaa Postista/Matkahuollosta kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.

NOUTAMATON LÄHETYS

Toimitamme tuotteet Postin lähetyksillä, Posti säilyttää lähetystä omien ehtojensa mukaisesti.

Posti säilyttää paketteja vain 7 vuorokautta kaikissa noutopisteissään. Tämän jälkeen noutamattomat paketit palautuvat lähettäjälle. Mikäli pakettia ei ole tänä aikana noudettu, palautetaan se lähettäjälle.

Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 15,00 euroa posti- ja käsittelykuluja rahapalautuksen yhteydessä.

TOIMITUSVIRHE

Mikäli tilauksesi toimituksessa tapahtuu virhe ja saat esimerkiksi väärän tuotteen, pyrimme toimittamaan sinulle tilaamasi tuotteen viipymättä, kun väärä tuote palautuu takaisin varastollemme. Mikäli oikeaa tuotetta ei pystytä toimittamaan, on meillä velvollisuus tarjota tilalle korvaavaa tuotetta, lahjakorttia tai palauttaa kauppasumma. Ongelmatapauksissa asiakkaan toivomus otetaan aina ensisijaisesti huomioon. Voit lähettää tuotteen takaisin veloituksetta. Mukaan tulee liittää palautuslomake.

Mikäli asiakkaalle lähetetään virheellisesti ylimääräisiä tuotteita, on asiakas velvoitettu palauttamaan tuotteet Postin ilmaisella asiakaspalautuksella. Mukaan tulee liittää palautuslomake. Mikäli asiakas ei palauta tuotetta, on meillä oikeus veloittaa tuotteen hinta asiakkaalta.

Ongelmatilanteissa suosittelemme aina ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.

TARJOUSKOODIT JA ALENNUKSET

Puhtipussin markkinointikanavissa julkaistaan toisinaan tarjouskoodeja verkkokauppaamme. Prosenttimuotoinen alennus annetaan vain normaalihintaisista tuotteista. Jos ostoskorissa on tarjoustuotteita, niin tarjouskoodilla näistä ei saa enää ylimääräistä alennusta. Näissä tapauksissa alennuskoodin alennus lasketaan vain ostoskorin normaalihintaisista tuotteista.

Erityisissä alennuskampanjoissa saatamme rajoittaa alennuskoodin käyttöä yhteen kertaan per asiakas. Tämä tarkoittaa sitä, että koodia voivat käyttää vain rekisteröityneet/kirjautuneet asiakkaat ja vain yhden kerran.

VIRHEELLINEN HINTA

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaus virheellisyyden kuten painovirheen, teknisen ongelman tai kirjoitusvirheen vuoksi. Tarjouksemme ovat voimassa vain niin kauan kuin tavaraa riittää.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Jos kauppasopimusta koskevaa mahdollista erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).